tisdag 8 maj 2012

Birthday WO

Så var födelsedagen kommen. Med sitt sköna löfte om en hel dag av bara massor av favoriter. Om jag fick välja helt fritt, vad skulle jag då göra med min dag?

Jag skulle.. Börja dagen med en lite extra lång morgonjogg, helst i solsken och fågelkvitter.



Inspirera och engagera på jobbet.



Komma hem och ladda upp med en pre-birthday-workout coffee. Fylla mp3n med en riktigt bra ljudbok och sedan peppa långlöp i solskenet med fokus löpglädje och en liten twist. Fullt av




Och sånt här:



och lite sånt här:


Och så 60 stycken sådana här:


Avsluta med myskläder, lyxkäk och B&J-glass. Och den där sköna känslan i kroppen. Och nu en långdusch innan sängen.



(sen skulle en varm famn och en godnattpuss inte sitta fel, men det får jag vänta på tills på fredag.)


Hoppas du har njutit av din dag, lika mycket som jag njutit av min.
Många kramar,
En ett år visare träningsnörd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar