måndag 5 mars 2012

Inspiration.

Jag är på jakt efter lite mer ordning. Eller kanske det där stället där allt händer, där jag får suga tag i projekt och inspiration och engagera, engageras. Att bli lite mer humanDoing än humanBeeing för ett tag.

Det är måndag idag, denna vecka skall ägnas åt att locka fram just denna ordning. Röran som har varit har gett mig all den träningsglädje och inspiration som jag kunnat önska, och nu är det dags att rikta mina krafter för att komma upp en nivå. Så under helgen har jag tagit mitt första steg genom att uppdatera kartan. Så här blev den denna gång!

En sak jag funderar på är det här med comfort zone. Jag tror att jag har hållt mig alldeles för länge inom min. Kanske är det dags att sluta försöka kontrollera allt och testa att göra mer än jag tror jag kan. ;)

Attberopå min allra mest nyfunna aktivitetsform så säger jag bara Jörgen Brink. Vilken taktiker ! Spännande tankar också, om årets rafflande lopp med ett helt gäng åkare med i täten ända in på målsträckan och 16 sekunders (!) förbättring av rekordet från -98, möjligtvis kan ha med Northugs deltagande att göra. Tänk om han varit med där på målsträckan !

Njut av livet!
Kram,
Annica


it never gets easier, you just get better.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar