onsdag 25 december 2013

Året 2013

Tänk vad tiden går. ännu ett år har passerat, med alla sina upplevelser, minnen och träningstimmar. På ett år har jag deltagit i 10 lopp, och på fötter, hjul och i vattnet tagit mig 268 km. Lite längre än bilvägen från Falun till Grums. Coolt.







Jag är stolt över en tävlingssäsong med träningsglädje som ledord. Att jag har växt med varje utmaning, njutit av turerna, seglat på framgångarna. 

Jag tar med mig alla fina naturupplevelser, från de där få men härliga träningspassen i vintras, till känslan av att köra våren till mötes och springa genom hav av vitsippor i både mörker och ljus under Kullamannen. Att springa och cykla in sommaren under en och samma intensiva helg. Alla ljuvliga pass på land, hästryggar och i vattnet under sommarens busiga väderomslag. Att säga hejdå till sommaren under långa, sköna löppass med Jocke, ensamma i skogarna runt Stöten. Att hälsa hösten välkommen genom att med jubel i själen springa om ett lopp som aldrig slutar ge av sina fantastiska vyer (och den där konstiga after-run-festen vi råkade bli en liten, liten del av). Att bada lerbad i Oktober. Och hålla träningsrutinerna igång i nya omgivningar, ju mer vintern kröp närmare.





Tack också till alla härliga människor som gör livet komplett (Såklart också alla ni som inte fastnat på bild!)!


År 2014 är ett spännande år, redan innan det har börjat. Lopp är bokade, utmaningar satta, upplevelser planerade. Träningsglädjen tar jag med mig. Och Kärleken.

Kram på er och tack för ett fantastiskt år!
Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar