torsdag 16 februari 2012

Snabbis

Tänkte kasta upp ett jättejättesnabbt inlägg, bara för att jag faktiskt är mitt uppe i den där av kärleksdoftande och endorfinstinna aktiviteter fyllda eftermiddag. Länge inlägg om både längdskidåkning, snowboards och triatleter är på g !

Men nu är det ett pepp-inlägg som gällde! Kom just från ett välfyllt gym där jag, för första gången på alldeles för länge, kunde bränna av ett rejält FUSTRA-pass i lämplig miljö. Gubbarna på Crosstrainerna tittade lite underligt på mig när jag, för tredje gången, och dessutom rejält svettig, på darrande ben klättrade upp på närmsta löpband. Bålstabilitet stod på önskelistan, och blev så ett pass med 3x10 min löp och 3x3 övningar, block 1 med knäböj (hantlar), pullover (hantel) och alternerande bicepscurl (mest för att det är så roligt att göra en övning man kan se snygg ut när man gör!), block 2 med utfall med en viktplatta över huvudet (upptäckt att jag får vansinnig träningsvärk i latsen av denna aktivitet. Axelstabilitet?), axellyft med hantlar och tricepsarmhävningar (darrigast i sverige ungefär här) och sista blocket T-crunch, rygglyft och sidoplanka. Allt i FUSTRA's regim med allt vad bålstöd kan innebära.

Darriga stackars små ben släpade sedan hem ovan nämnda svettiga och endorfinstinna kropp för supersnabb äggröremiddag. Nu väntar spinning !

Vi får se om jag kan gå i morgon XD
Kram,
Annica

so come and push with us, ah, cause we don't care if you don't care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar