lördag 4 augusti 2012

Mellantid

Ja, en veckas paus mellan varven. En rätt så konstig vecka. Lite jobb, lite ledigt, massor av återhämtning, rätt så mycket träningspepp, men också rätt så mycket mentala hinder att klättra omkring på. Jag mår som allra bäst när jag har en tydlig riktning. Inte bara träningsmässigt, utan i livet i stort. Just nu så försöker jag stå på 3 ben samtidigt, hålla alla vägar öppna för att inte missa några chanser. Det stör att inte kunna lägga energin i en riktning, satsa, förälska mig i ett projekt och hitta tillbaka till min entusiasm.

Träningsmässigt försöker jag luska i min målbild. Vad är min vision för framtiden? Har jag, eller ska jag sätta upp några stora mål? Vilka delmål skulle de i så fall innebära? Vad blir de positiva biprodukterna? Vilken träning vill jag hålla på med? Hur mycket, hur ofta, hur länge?

Hur det än blir så ska jag börja med en veckas aktiv semester i form av ridning morgon och kväll i Smålandsskogarna. Äta, sova, tänka, njuta, och rida i 9 dagar. Det känns som ett bra ställe att fundera på.

Bilderna från Amfibiemannen har äntligen kommit! Ni hittar dem här, placerade i nummerordning på startnummer, och jag och Jocke hade nummer 168 ! :)

Nu blir det bloggpaus en vecka!
Kram,
Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar