måndag 28 januari 2013

motivation

Motivation är ett spännande ämne som det finns oändliga mängder information om. Jag älskar att känna motivation, och får alltid mer motivation ju mer jag gör. Med andra ord är min källa till motivation i 9 fall av 10 att jag helt enkelt tar tag i saken och börjar göra något. Som att bestämma mig för att träna i stort sett varje dag i 90 dagar och börja.


En annan grej som motiverar mig stenhårt just nu är tanken på träning och äventyr som jag och Jocke kan hitta på tillsammans. Efter att ha gett oss på Amfibiemannen ungefär ett år efter vi först träffades så är det fortfarande en storfavorit att träna ihop, vare sig det gäller sköna löpturer, utmanande gympass eller bara allmänt bus i gymet. Skickar med en skön motiverande film som turnerar Facebook just nu !



Ha det gott där ute!
Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar